SJM 2023 (DM)

Sigvard Jonssons Minne 2023!

Rossöns IF vill tacka alla deltagare, publik, funktionärer och sponsorer för en lyckad tävlingsdag! Närmare 200 deltagare på årets tävling som även var DM-tävling för Jämtland-Härjedalen.

Gårdagens snöoväder drog förbi som tur var och solen mötte oss på skidstadion

Rättelse: Lagtävlingen blev otroligt jämn. Östersunds SK och Ås IF hamnade båda på 66 poäng. Ås IF tar hem lagtävlingen med fler förstaplatser än ÖSK. Vi utnämnde tidigare ÖSK som vinnare men rätt ska vara ÅS IF. Vi har kontaktat båda klubbarna och bett om ursäkt för misstaget från vår sida och grattar också Ås som nu har tagit hem två segrar i rad i vårt nya vandringspris.

Återigen har vi haft ett team i sekretariatet som vi uppskattar väldigt mycket. Tack vår suveräne speaker Bengt Hannersjö och teamet i sekretariatet med Joakim Danielsson i spetsen.

Länk till resultatlista 2023

Vi ses åter 2024!💚🤍💚