Headerbild

SJM 2022

Sigvard Jonssons Minne 2022!

Rossöns IF vill tacka alla deltagare, publik, funktionärer och sponsorer för en lyckad tävlingsdag!

Det blåsiga vädret till trots lyckades vårt team kring stadion få till fantastiska förutsättningar för en rättvis tävling. Alla positiva kommentarer från deltagarna uppskattas väldigt mycket av oss som arrangör!

Uppåt 140 deltagare, stora som små kämpade tappert under dagen. Vi servade under dagen ca 100 liter kaffe som vi såklart bjöd alla kaffesugna på.

Vårt nyinsiftade vandringspris i lagtävlingen vanns av Ås IF.

Stort grattis Ås IF!

Återigen har vi haft ett team i sekretariatet som vi uppskattar väldigt mycket. Tack vår suveräne speaker Bengt Hannersjö som gjorde sitt 21:e och sista år på Sigvard Jonssons Minne! Tack Bengt för alla år här i Rossön. Joakim Danielsson som har hand om tidtagning och start/resultatlistor har efter sitt femte år ännu en bra bit upp till den mer rutinerade Bengt och visar i år igen att han är guld värd.

Länk till resultatlista 2022

På återseende SJM 2023!