SJM 2020

*****SIGVARD JONSSONS MINNE 2020 INSTÄLLT!*****

Svenska skidförbundet har beslutat att ställa in samtliga nationella tävlingar vilket även innefattar SJM.

Ett tråkigt beslut och en tråkig utveckling i idrotts Sverige men vi kommer igen!

Vi tackar alla som lagt ner ett enormt arbete inför denna tävling och allt stöd från sponsorer!

Nu laddar vi vidare till 2021 då väntar 50-års jubileum för SJM!

Rossöns IF
2020-03-12 kl 15:41

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ser ut att bli kanonväder för lördagens skidtävling Sigvard Jonssons Minne i Rossön! Några minusgrader, sol och fina spår!

Rossöns IF
2020-03-12

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

På lördag 14/3 är det dags för Sigvard Jonssons Minne 2020!

Det råder fantastiska vinterförhållanden i Rossön inför lördagens tävling i fristil!

Passa även på att föranmäla er senast imorgon tisdag 10/3 (annars går det naturligtvis utmärkt att efteranmäla på plats på lördag). Länk till anmälan hittar ni här:

Under vintern har även duschrummen och bastun i sporthallen vid Bodums skola renoverats och är i kanonskick för er utövare att nyttja vid tävlingen. 🙂

Mer info om tävlingen hittar ni här:

Varmt välkomna till Rossöns skidstadion på lördag!

//Rossöns IF
2020-03-09