Julhockey-resultat genom åren

Första matchen utspelades dagen före julafton 2015, men kom sedan att växa och bli ett större arrangemang på flera sätt.

Mer detaljer kring varje upplaga finns i menyn till vänster.

2023 - JULHOCKEY VI

Inför storpublik behöll Rossön mästartiteln 2023!

Rossön - Bodum 3-2

2022 - JULHOCKEY V

Den femte upplagan av Rossöns IF:s Julhockey är till ända i underbart vinterväder och fem år av Bodum-dominans är över.

Rossön - Bodum 7-0

2021 - JULHOCKEY IV

I en blöt och regnig tillställning tog Bodum sin fjärde raka inteckning efter avgörande i förlängning.

Bodum - Rossön 3-2

Tyvärr inställd pga Covid-19!

2019 - JULHOCKEY III

Då var Julhockey III mellan Bodum och Rossön genomförd!

Bodum vs Rossön 6-1

2018 - JULHOCKEY II

Nytt för året var våra officiella tröjor och för andra året i rad tog Bodum hem titeln.

Bodum - Rossön 8-4

2017 - JULHOCKEY

Den första upplagan av den numer officiella "Julhockey" på Rossörinken slutade med seger för "röda" Bodum mot "grön-blåa" Rossön efter ett avgörande i förlängning.

Bodum - Rossön 7-6

2016 - Julhockey på Rossön Ring

Dagen före dopparedagen går den traditionella Julhockeyn av stapeln i vinterriket Rossön. Lag Väst avgjorde efter "sista-målet-vinner".

Väst - Öst 3-1

2015 - Team East vs Team Reflex-West

Vilken succé för "Julhockey"! Många deltagare i blandade åldrar passade på dan före dopparedan att spela hockey på ishockeyplanen i Rossön. Det blev en hård match mellan "Team east" och "Team reflex-west".

Om någon kommer ihåg slutresultatet från matchen, hör av dig!