Anmälan Bäverloppet

Hur man anmäler sig till Bäverloppet!

Det går att anmäla sig i förtid, fram till onsdagen före tävling. Det går även att anmäla sig på plats under tävlingsdagen mot en förhöjd avgift.

A) Föranmälan:

Betala först via antingen Bankgiro eller Swish (se nedan) och skicka sedan ett mejl till rosson.if@telia.com efter att du betalt in till bankgiro/swish.

Vi stämmer av anmälningarna mot kontoinbetalningarna på fredag. OBS!!! Inbetalningar till bankgiro efter onsdag syns tyvärr inte förrän på måndag efter tävlingen! Vi kommer därför att behöva ta betalt igen, om vi inte kan se att det är betalt i tid. Om man därför har betalt dubbelt kan vi självklart återbetala avgiften. Återkom till oss med kvitton från dina betalningar.

OBS! Nummerlappen hämtas ut på Rossöns IP (fotbollsplan) från kl 09:30 tävlingsdagen. Följ skyltar på plats.

Anmälningsavgift;

Barn-/ungdom 0-14år: 80kr

Dam-, herrmil, mixed 5km samt mixed 10km: 170kr

Det finns 2 alternativ att föranmäla sig eller flera samtidigt;

Betala in anmälningsavgiften via antingen;

1A) Bankgiro: 5830-5699, senast onsdagen samma vecka.

"Meddelande" vid bankgiro-betalning kan med fördel vara den e-postadress som används vid anmälan.

eller

1B) Swish: 123 305 26 93, senast onsdagen samma vecka.

"Meddelande" vid swish-betalning kan med fördel vara den e-postadress som används vid anmälan.

2) Mejla till rosson.if@telia.com

Ange i mejlet;

• För- Efternamn

• Klubb/Förening/Lag/Ort/"Valfritt" (om du inte har en klubb eller förening så går det så klart bra med valfritt påhittat namn)

• Tävlingsklass (dam-mil, herrmil, mixed 10km eller mixed 5km)
    alternativt
    födelseår för barnklasserna (0-14 år).

Skicka dessutom gärna en avstämning via e-post till rosson.if@telia.com efter att du betalt in till bankgiro/swish med samma information som i bankgiro/swish-inbetalningen.

B) Efteranmälan:

Anmälningsavgift, efteranmälan;

Barn-/ungdom 0-14år: 100kr

Dam-, herrmil, mixed 5km samt mixed 10km: 220kr

Anmälan kan också ske på plats under lördagen. OBS! Senast 1 timme innan start vid sekretariatet på Rossöns IP (fotbollsplan).

Följ instruktionerna vid sekretariatet och fyll i där anvisad anmälningsblankett och betala sedan med swish vid uthämtning av nummerlappen. Swish-kvitto (mobilskärm) samt anmälningslapp kvitteras mot nummerlappen.

Nummerlappen hämtas ut vid sekretariatet på Rossöns IP (fotbollsplan) från kl 09:30 tävlingsdagen. Följ skyltar på plats.

Swish-anmälan ska innehålla "Anmälan Bäverloppet".